يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۱۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
عجب شیر پرس - گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه از تولید روزانه موتور سواری و تجاری ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش پورمجیب قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از تولید ۷۰۲۷ موتور خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو دیزل از ابتدای سال خبر داد و گفت: در حال حاضر تولید روزانه در شرکت ایدم که تولیدکننده موتور‌های دیزل ایران خودرو است، به طور میانگین ۴۸ دستگاه است که نسبت به سال گذشته از رشد و وضعیت بسیاری مناسب تری برخوردار است.

او ادامه داد: رسیدن به این میزان از تولید موتور بیانگر عزم و اراده مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش عرضه و ارایه محصول باکیفیت به مردم است.

پورمجیب گفت: با افزایش تولید در حوزه موتور خودرو این نوید را به مردم  می‌دهیم که در آینده در تولید خودرو‌ها نیز شاهد افزایش تیراژ تولید و تنوع محصولات خواهیم بود.

او با اشاره به تنوع موتور‌های تولیدی ایران خودرو گفت: در گذشته موتور‌های تولیدی از تنوع و کیفیت کم تری برخوردار بودند و بیش‌ترین سهم را در میان تولیدات، موتور‌های پیکان و وانت را به خود اختصاص می‌دادند که از سطح فناوری کم تری برخوردار بودند.

قائم مقام تامین و تولید ایران خودرو با بیان اینکه موتور‌های جدید قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: این موتور‌ها بسیار پیشرفته‌تر است که می‌توان به انواع موتور‌های XUP، EF۷، EF+، TU۵، TU۵ اشاره کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: