جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
عجب شیر پرس - دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب بازداشت شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روز یکشنبه صادق جعفری چگنی بیان کرد: از ابتدای بارش‌های استان به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر به مدیران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.
وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب بازدید شد و باتوجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت ۲ نفر از معاونان آبفای و فاضلاب استان صادر شد.
جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان خوزستان پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضائیه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

با وجود اجرای عملیات توسعه و بهبود شبکه فاضلاب در اهواز و برخی مناطق استان همچنان در هنگام بارش باران شاهد آبگرفتگی هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: