پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
عجب شیر پرس - کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز با اشاره به اشتباهات داوری علیه تراکتور گفت: با احترامی که برای داوران قائل هستم بهترین راه برای جلوگیری از این اشتباهات، استفاده از داوران خارجی در بازی های این تیم است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اصغر اعتباری روز یکشنبه اظهار کرد: از ابتدای فصل جاری چندین اشتباه فاحش داوری علیه تراکتور مانع از رسیدن این تیم به امتیاز کامل بازی شده و اگر این اشتباهات نبود چه بسا این تیم اکنون در صدر و در جمع بالانشینان جدول بود.

وی اضافه کرد: اعتراض به بحث داوری پس از پایان بازی هیچ فایده ای ندارد چرا که بازی تمام شده و امتیازات یا تقسیم شده و یا از دست رفته است و در بدترین حالت، داور محروم می شود و یا در یک رده پایین تر سوت می زند.

اعتباری خاطرنشان کرد: موضوع جالب در بحث داوری این است که تاکنون داوران در هیچ یک از بازی هایی که تراکتور بازنده شده به نفع این تیم اشتباه نکرده اند و همه اشتباهات علیه تراکتور بوده و با اشتباهات داوری تراکتور بازی های برده را با تساوی یا باخت به پایان برده است.

وی به داوری بازی روز گذشته تراکتور با گل گهر اشاره کرد و گفت: کار من تجزیه تحلیل داوری نیست اما هر کسی از فوتبال اندکی اطلاعات داشته باشد متوجه می شود که اولا بازیکن گل گهر که روی وی خطا اعلام شد در آفساید بود دوم اینکه خطایی روی این بازیکن صوت نگرفت.

اعتباری پیشنهاد داد: بهتر است تراکتور با هزینه خود برای بازی هایش داور خارجی بیاورد چراکه داوران در کمیته داوران محدود هستند و هرکدام به نحوی دچار اشتباه می شوند و این اشتباه در بازی های تراکتور بیشتر و فاحش تر می شود.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: تراکتور در بازی روز گذشته سوار بر بازی بود اما باید خط دفاعی و حمله را تقویت کند و برای اینکار حتما نیاز نیست که از خارج بازیکن بگیرد چرا که در تبریز و تیم های امید و پایه تراکتور بازیکنانی هستند که در صورت بکارگیری، می توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

تیم فوتبال تراکتور در بازی روز گذشته مقابل گل گهر سیرجان در حالی با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید که ابتدا با گل دقیقه ۶ کاوه رضایی جلو افتاد اما در دقیقه ۳۰، با اعلام ضربه پنالتی از سوی داور، بازی به تساوی کشید و پنج دقیقه بعد رضا شکاری دومین گل گهر با به ثمر رساند تا تراکتور باری اولین بار در این بازی عقب بیافتد، برتری سیرجانی ۵ دقیقه بیشتر طول نکشید و هادی محمدی در دقیقه ۴۰ بازی گل تساوی تراکتور را وارد دروازه حریف کرد تا امتیازات بازی بین دو تیم تقسیم شود.

تراکتور در بازی دیروز این فرصت را داشت تا با کسب سه امتیاز به رده پنجم صعود کند اما با تساوی در این بازی با ۲۳ امتیاز در رده ششم باقی ماند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: