دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
عجب شیر پرس - ۲ هزارو ۶۱۷ انشعاب غیرمجاز برق طی نه ماهه امسال در کردستان شناسایی شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق کردستان از شناسایی ۲ هزارو ۶۱۷ انشعاب غیرمجاز برق در استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های سنندج و مریوان به ترتیب با تعداد ۱۵۰۳ و ۷۷۳ انشعاب، بیشترین آمار انشعابات غیرمجاز برق را در سطح استان به خود اختصاص داده اند.

 سیدمحمد فتحی به ارائه عملکرد این حوزه در ۹ ماه امسال اشاره کرد و گفت: حجم شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف استان ۱۷ هزارو ۱۷۷ کیلومتر است که بدون شک حفظ و نگهداری از شبکه توزیع برق جهت پایداری شبکه در تمام فصول سال امری ضروری و حائز اهمیت است.

او متوسط بازدید از شبکه‌های فشار متوسط سطح استان را ۶۳ درصد عنوان کرد و گفت: شهرستان بانه با ۸۹ درصد و شهرستان سقز با ۱۷ درصد بازدید از شبکه، به ترتیب بیشترین و کمترین عملکرد را در سطح استان و در این حوزه به خود اختصاص داده اند.

فتحی با تاکید بر اینکه طی این مدت بیش از ۷ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط معادل ۶۰ درصد خطوط تعمیر و اورهال شده است افزود: درصد تعمیرات خطوط فشار متوسط (نسبت کیلومترشبکه فشار متوسط سرویس شده به شبکه فشارمتوسط موجود) در شهرستان مریوان ۹۱ درصد، امور برق شمال سنندج ۹۰ درصد، بیجار ۸۰ درصد، امور برق جنوب سنندج ۷۴ درصد، قروه ۷۲ درصد، دهگلان ۵۸ درصد، سروآباد ۴۵ درصد، بانه ۴۲ درصد، کامیاران ۳۶ درصد، سقز و دیواندره نیز ۳۰ درصد بوده است.

او با بیان اینکه در این مدت هزارو ۹۵۶ مورد تعمیرات بر روی شبکه برق در سراسر استان انجام شده، افزود: در این مدت قریب به ۲ هزارو ۶۱۷ انشعاب غیرمجاز در استان شاسایی شده شهرستان‌های سنندج و مریوان با تعداد ۱۵۰۳ و ۷۷۳ انشعاب، بیشترین آمار انشعابات غیرمجاز برق را در سطح استان به خود اختصاص داده اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: