جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: عزم دولت سیزدهم برای فعال‌سازی واحد‌های راکد در سطح استان جدی است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر عبداللهی عابد گفت: عزم دولت سیزدهم برای فعال‌سازی واحد‌های راکد جدی بوده و لازم است با همکاری دستگاه‌ها و اقدام به‌موقع سرمایه‌گذاران، این واحد‌ها تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: با توجه به تقاضای زمین از سوی سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی و کمبود زمین، زمین‌های راکد و غیرفعال به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار می‌شود.

عبداللهی عابد تصریح کرد: تسهیل امور و رفع موانع حوزه تولید مورد تأکید بوده و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای تأمین زیرساخت‌ها و تسهیلات ویژه تولید و اشتغال دارای اهمیت است.

او بیان کرد: تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی و کارآفرینی پرداخت می‌شود و هماهنگی بانک‌ها با متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ضروری است.

گفتنی است؛ در این نشست موانع و درخواست‌های بیش از ۲۰ طرح و واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون تقسیط بدهی، پرداخت تسهیلات، رفع مشکلات مالیاتی، تأمین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات واحد‌ها با شهرک‌های صنعتی بررسی و برای رفع این موانع تصمیم‌گیری شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: