پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
عجب شیر پرس - یکی از مدیران حقوقی پرسپولیس آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه و مطالبات رویانیان را تشریح کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس در روز‌های اخیر  با محکومیت در پرونده‌های حقوقی مواجه شده و  حتی حساب باشگاه به خاطر ندادن طلب وکیل بیرانوند بسته شد و اکنون هم باید سرخپوشان طلب رویانیان مدیرعامل سابق خود را پرداخت کنند تا دچار مشکل نشوند.  

یکی از مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده‌های حقوقی سرخپوشان اظهار کرد: سلیمانی وکیل بیرانوند در انتقال این بازیکن به آنتورپ بلژیک ۲۶ هزار دلار  طلبکار بود و در موعد مقرر پولش داده نشد و حساب باشگاه بسته شد. البته قرار است طلب این وکیل پرداخت شود تا حساب باشگاه باز شود.  

او  درباره محکومیت در پرونده شکایت محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت:  رویانیان یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان طلبکار است که توافق کردیم این مبلغ را  پرداخت کنیم تا پرونده مختومه شود.  

او درباره وضعیت پرداخت طلب رادوشوویچ اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته قرار شد طلب این بازیکن به صورت قسطی پرداخت شود که در اواخر دی ماه باید اولین قسط را پرداخت کنیم.  

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده شکایت رسول پناه و نماینده آل اشپورت بیان کرد: رای این ۲ پرونده هنوز صادر نشده است. به هر حال ما به همه  بدهکار هستیم به جز اصحاب رسانه!
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: