جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
عجب شیر پرس - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پولی که ما دریافت کردیم از جیب دولت نبود بلکه مبلغی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا به فدراسیون‌های عضو می‌دهند و بخشی از آن به ما تعلق می‌گیرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی‌رضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شهرآورد ۹۹ که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های خود را در دربی‌های اخیر انجام دادیم.

وی افزود: استقلال در بازی امروز دو یا سه موقعیت داشت که توانست دو گل بزند اما حق پرسپولیس سه امتیاز بود. بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشتیم و حیف بود که شکست بخوریم. حق پرسپولیس بُرد بود اما روند بازی به گونه‌ای پیش رفت که در پایان به تساوی راضی شدیم.

بیرانوند اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی یک ریال از دولت پاداش نگرفتند. حواله‌ای که هنوز موفق به دریافت آن نشده‌ایم، برای صعود به جام جهانی بوده است. بازی با ولز ۱۵ هزار دلار پاداش گرفتیم اما آیا می‌دانید قبل از بازی با آمریکا نفری ۷ هزار دلار به خیریه کمک کردیم؟! نذر کرده بودیم اگر بازی با ولز را با پیروزی پشت سر بگذاریم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: پولی که ما دریافت کردیم از جیب دولت نبود، این پولی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا به فدراسیون فوتبال می‌دهند و بخشی از آن به ما تعلق می‌گیرد. بازیکنان هندبال و والیبال رئیس فدراسیون دارند و می‌توانند از بازی‌هایی که می‌برند پاداش بگیرند. چهار سال زحمت می‌کشیم و به جام جهانی می‌رویم و فدراسیون فوتبال پاداشی که فیفا تخصیص می‌دهد را به بازیکنان پرداخت می‌کند.

وی افزود: کی‌روش مربی بزرگی است. ما سرباز تیم ملی هستیم و هر تصمیمی که رئیس فدراسیون فوتبال بگیرد آن را با کمال میل خواهیم پذیرفت. دوست دارم با تیم ملی یک کار بزرگ انجام دهم و با پیراهن تیم ملی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: