يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
معاون استاندار زنجان:
عجب شیر پرس – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: دستگاهای مختلف خدمات رسان این استان برای ورود به زمستان و خدمات رسانی متناسب با شرایط جوی آمادگی کامل دارند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید محمد شعاعی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانی فرماندهی انتظامی استان در جمع خبرنگاران افزود: حضور موثر دستگاه‌های خدمات رسان ضامن آرامش و ایمنی در بخش های مختلف به ویژه در راه های ارتباطی استان است.

وی با بیان اینکه رزمایشی نیز هفته گذشته در شهرداری زنجان برای آمادگی خدمات رسانی در زمستان برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاههای خدمات رسان برای ورود به زمستان آمادگی کامل دارند.

شعاعی گفت: امیدواریم با مجموعه تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، در زمستان روزهای پربارش، کم حادثه و کم حاشیه ای را داشته باشیم.

مانور طرح زمستانی ۱۴۰۱، با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان، به منظور افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در سطح جاده ها، در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان با رژه خودرویی دستگاه های مختلف انتظامی، امدادی و راهداری برگزار شد.

طرح انتظامی و ترافیکی پلیس، سالانه و با هدف افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات در اختیار و سفر امن و ایمن و کاهش حوادث جاده ای به مرحله اجرا در می آید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: