دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
عجب شیر پرس - مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای هوشمند سازی شهر دوگنبدان به منظور بهبود کیفیت خدمات دولتی ارائه شده و بالا بردن سطح رفاه افراد جامعه نیاز است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید محمد هادی امیری روز دوشنبه در دیدار با شهردار دوگنبدان افزود: شهر دوگنبدان نخستین شهر در کهگیلویه و بویراحمد می باشد که هوشمند سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی هوشمندسازی شهری ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است، گفت: زیرساخت‌های مربوط به شهر الکترونیک و خدمات مربوط به آن سال‌ها است که فراهم شده، اما چنانچه زندگی شهروندان با وجود این فناوری‌ها، ارتقا پیدا نکند، شهر هوشمند به معنای واقعی محقق نمی‌شود.

امیری بیان کرد: شرکت مخابرات در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند و طی انعقاد این تفاهم نامه تمام نقاط شهر دوگنبدان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری تجهیز خواهد کرد.

وی از حمایت ها و همراهی شهردار دوگنبدان به ضرورت تجهیز این شهرستان به فیبر نوری تقدیر کرد و گفت: در این طرح فیبر نوری، نگهداری و پشتیبانی آن به صورت رایگان از سوی مخابرات انجام و شهرداری دوگنبدان می بایست مسیر های پیشنهادی اجرای این طرح را حفاری کند.

امیری تصریح کرد: هوشمندسازی فرایندها و زیرساخت ها موجب تسهیل در خدمت سازی به مردم و کاهش تردد غیرضروری مردم می شود.

وی ادامه داد: شهر هوشمند توسعه مدیریت شهری، خانواده و جامعه را به دنبال دارد و در سطح کلان کسب و کارهای خصوصی و دولتی توسعه بهتری خواهند داشت.

شهردار: دوگنبدان به شهری هوشمند تبدیل می‌شود

شهردار دوگنبدان گفت: یکی از آرزوهای دیرینه اعضای شورای شهر و شهرداری دوگنبدان تجهیز این شهر به فیبر نوری است.

رضا قشقایی توسعه و تکمیل هوشمندسازی مدیریت شهری را نیازمند همراهی همه دستگاه ها دانست و افزود: همراهی دستگاه‌های مختلف خدمات رسان در دوگنبدان با طرح های

هوشمندسازی شهری به منظور ارتقای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

وی انعقاد این تفاهم نامه را گامی مثبت برای تحقق این امر مهم دانست و گفت: توسعه شبکه فیبر نوری می تواند زمینه ساز ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و بهره گیری شرکت های فعال در این شهر باشد.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: امید است با اجرای فیبر نوری در سطح شهر به کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی کمک کنیم.

در این دیدار قبل از انعقاد تفاهم نامه برخی الزامات توسعه تجهیز فیبر نوری شهر از سوی برخی از اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری دوگنبدان و مسئولان‌مخابرات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: