جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
برای دریافت مطالبات گذشته؛
عجب شیر پرس - کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از اقدامات فدراسیون فوتبال مصر ناراضی است و به دلیل عدم دریافت مطالباتش از زمان کار در تیم ملی این کشور قصد دارد به فیفا شکایت کند.

کی روش پس از آنکه در سال ۲۰۱۹ تیم ملی ایران را ترک کرد، ابتدا به کلمبیا و سپس به مصر رفت. تلاش کی روش برای صعود با مصر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتیجه‌ای نداشت و این مربی در نهایت با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، بار دیگر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت.

کی روش هرچند در جام جهانی نتوانست با ایران از گروهش صعود کند اما همچنان در فدراسیون فوتبال موافقانی برای ادامه کار دارد و باید دید در نهایت سرنوشت او چه می‌شود.

در عین حال سرمربی پرتغالی همچنان پیگیر مطالبات گذشته خود از فدراسیون فوتبال مصر هم هست. کی روش در این خصوص در گفتگو با وب سایت 365score تأیید کرد که علیرغم وعده‌های مسئولان فدراسیون فوتبال مصر، او و دستیارانش باقی مانده حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

کی روش اضافه کرد که تلاش می‌کند مدارا کند، اما بی صداقتی و بی احترام مسئولان فدراسیون فوتبال مصر را می بیند.

کی روش تاکید کرد که چاره‌ای جز رفتن به فیفا و شکایت از فدراسیون فوتبال مصر ندارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: