يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
عجب شیر پرس - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم در توطئه اخیر دشمنان پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده و تمام قد از آن دفاع کردند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، رضا ابراهیمی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: دشمنان هر روز با نقشه‌های مختلف و پیچیده سعی دارند مدرمک را از انقلاب دور کنند لذا برهمگان واجب است با این توطئه‌ها هوشمندانه برخورد کرده و انقلابی و جهادی تصمیم‌گیری کنند.

معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر رییس جمهور به کردستان و خراسان جنوبی در هفته‌های اخیر افزود: یکی از افتخارات دولت سیزدهم مردمی بودن آن است و دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور نشان داد که هدف اصلی این دولت خدمت است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف دولت در تغییر برخی مدیران، حل مشکلات مردم و انتخاب مدیرانی است که تمام تلاش خود را برای خدمتگذاری به کار گیرند.

ابراهیمی ادامه داد: یکی دیگر از مشخصه‌های مدیران این دولت انقلابی بودن است و باید با تفکر انقلابی و جهادی به مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام راحل انقلاب کردند تا ایران مستقل و آزاد باشد و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اکنون دشمنان از این استقلال و آزادی ایران اسلامی ناراحت و نگران هستند و با نقشه‌های شوم علیه کشورمان توطئه می‌کنند.

وی یادآور شد: دشمنان از ایرانی سربلند و مستقل در هراس هستند لذا با نقشه‌های شوم خود می‌خواهند تمامیت ارضی کشور را خدشه دار کنند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم، همیشه ناامید و ناکام ماندند.

مراسم تکریم و معرفه فرماندار ویژه مهاباد با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار و «حسن عباسی» به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری معرفی شد، در این مراسم از خدمات امیر قادری فرماندار سابق این شهرستان که از دی‌ماه سال گذشته عهده دار این مسوولیت بود در جلسه شورای اداری تقدیر بعمل آمد.

معاون استاندار آذربایجان غربی: مردم در توطئه اخیر دشمنان پای انقلاب ایستادند

حسن عباسی سرپرست جدید فرمانداری مهاباد از چهره‌های شناخته شده استان آذربایجان غربی است که سابقه بیش از هشت سال فرمانداری بوکان را در فاصله سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ در کارنامه دارد.

شهرستان مهاباد از شهرستان‌های جنوبی مهم آذربایجان غربی است که بیش از ۲۶۰ هزارنفر جمعیت دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: