پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
عجب شیر پرس - دبیر کانون دانشجوئی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی و جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی برای تعداد ۹ هزار نفر از افراد بی بضاعت خدمات رایگان دندانپزشکی ارایه کردند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، امیررضا قاسم زاده روز سه شنبه افزود: این طرح طی دو روز در روستای اسنجان از توابع بخش مرکزی شهرستان تبریز و همچنین مناطقی از شهرستان هوراند اجرا شد و حدود هشت هزار نفر در اسنجان و یکهزار نفر نیز در هوراند تحت درمان قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در جریان اردوی اسنجان خدماتی مثل اکسترکت دندان، ترمیم و عصب کشی دندان، غربالگری با حضور تعداد ۲۰ نفر از دانشجویان دندان پزشکی ارایه گردید و در بخش فرهنگی اردوی جهادی این منطقه نیز بازی های ورزشی، دارت، والیبال، عروسک گردانی و قصه گویی برای اهالی و کودکان منطقه برگزار شد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه در اردوی جهادی تخصصی دندانپزشکی منطقه شهرستان هوراند نیز تعداد یکهزار نفر از خدمات رایگان بهره مند شدند، این خدمات را شامل ویزیت، جراحی و کشیدن دندان، عمل ترمیمی و عصب کشی اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی ۲ روزه که در مدرسه استاد شهریار شهر هوراند برگزار شد، برای تعداد ۲۵۰ نفر ویزیت دندانپزشکی رایگان انجام و خدماتی همچون اکسترکت دندان به تعداد ۳۰۰ مورد، ۳۲۵ عدد ترمیم، چهار مورد عصب کشی، ۲ مورد زیبایی ارایه شد.

قاسم زاده ارزش خدمات انجام شده برای اهالی هوراند را ۵۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گفته وی در اردوی جهادی دندان پزشکی هوراند بیش از ۱۰ دانشجوی دندانپزشکی، سه دندانپزشک عمومی، یک نفر رزیدنت جراحی فک و صورت و یک نفر رزیدنت کودکان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور داشتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: