جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
عجب شیر پرس - بررسی سوالات نماینده مردم مرودشت و نماینده مردم نجف آباد از وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر دادگستری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۲ آذر ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این جلسه قرار است سوالات جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری بررسی شود.

همچنین نمایندگان گزارش مشترک کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان در مورد نحوه عملکرد دستگاههای مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وگزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بررسی می کنند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی،شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده وگزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح اصلاح تبصره(۴)بند(۳)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دورههای تحصیلات تکمیلی و تخصصی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

بررسی گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح اصلاح ماده(۱۸۲) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر در آمد و سرمایه در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین نمایندگان در این جلسه تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح ومهمات غیر مجاز،تقاضای دو فوریت در مورد لایحه یک بند به ماده ۱۰۹ قانون مجازات اسلامی و تقاضای دو فوریت طرح استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ برنامه پنج ساله ششم توسعه را بررسی می کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: