جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
عجب شیر پرس - مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به درخواست‌های مردمی سفر پارسال رییس جمهور به استان از تعهدات این صندوق بود که به طور کامل اجرایی شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حسین بیرانوند روز دوشنبه افزود: این رقم در قالب تسهیلات قرض الحسنه و اشتغالزایی به ۶۰۴ نفر پرداخت شده است که در این راستا به متقاضیان وام های قرض الحسنه از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان و متقاضیان تسهیلات اشتغال از ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تا نیمه نخست امسال توسط این صندوق در لرستان پرداخت شده که انحراف آن کمتر از سه درصد بوده است.

بیرانوند تصریح کرد: بیش از ۹۷ درصد تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی امید لرستان به مرحله اجرا، بهره برداری و اشتغال پایدار رسیده که این رقم در کشور نیز بین ۹۷ تا ۹۸ درصد است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید بالاترین میزان اشتغال را داشته است ادامه داد: صندوق لرستان جزو ۱۰ واحد برتر کشور است و مشکلی در پرداخت تسهیلات ندارد بنابراین از رسانه ها انتظار می رود خدمات این صندوق را برای نقاط دورافتاده و مناطق محروم اطلاع رسانی کنند تا از این فرصت استفاده شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: