دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
امام جمعه عجب‌شیر:
امام جمعه عجب‌شیر گفت: پیام انتخابات به دنیا این بود که ملت ایران به مردم سالاری دینی اعتقاد دارند و هیچ‌کس نخواهد توانست این ملت را از آرمان‌های خود دور کند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمود شربیانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، با تبریک به مناسبت خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم در هفت اسفند اظهار داشت: ملت ایران در هفته گذشته با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاضر شدن در پای صندوق‌های رای از یک امتحان دیگر توانستند رو سفید بیرون بیایند.

خطیب جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه بعد از 37 سال این حضور قابل توجه بود خاطرنشان کرد: با وجود تبلیغات دشمن بر عدم حضور مردم در انتخابات، مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی گفت: پیام انتخابات به دنیا این بود که ملت ایران به مردم سالاری دینی اعتقاد دارند و هیچ‌کس نخواهد توانست این ملت را از آرمان‌های خود دور کند.

شربیانی اظهار داشت: افرادی در این انتخابات پیروز شدند که هیچ اسمی از آنها در میان نبود و این نشان دهنده این است که در انتخابات ایران هیچ تقلبی صورت نمی‌گیرد و انتخابات ایران یکی از پاک‌ترین انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات هفت اسفند هم در داخل و هم در خارج از کشور بازتاب ویژه‌ای داشت افزود: پیروز این  انتخابات، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور و همیشه در صحنه ایران است.

خطیب جمعه عجب‌شیر ادامه داد: دولتمردان در این انتخابات خوب عمل نکردند و برای حزب خاصی تبلیغات کردند که این حزب فقط توانست 5 درصد آرا را به خود کسب کند و این نتیجه این پیام را داشت که مردم فقط 5 درصد این تبلیغات را قبول داشتند.

وی با بیان اینکه نشستن در صندلی سبز بهارستان دارای مسولیت سنگینی است، افزود: در روز قیامت این سئوال می‌شود که در پستی که دارا بودی چه خدمتی برای مردمی که شما را انتخاب کرده‌اند انجام دادید.

شربیانی با اشاره به اینکه سوریه خط مقدم جنگ با استکبار است خاطرنشان کرد: وجود این کشور برای رژیم صهیونیستی یک کابوس به شمار می‌رود و به همین خاطر درصدد تجزیه این کشور است.

وی ادامه داد: هدف آمریکا تجزیه سوریه است و برای اینکه اسمی از این کشور در میان نباشد، با دخالت دادن کشورهایی همچون عربستان و امارات و دیگر کشورها می‌خواهد نقشه خود را عملی کند.

خطیب جمعه عجب‌شیر گفت: چند کشور مزدور آمریکا با تشکیل شورایی به نام شورای همکاری خلیج فارس با نشان دادن چراغ سبز آمریکا و اسراییل حزب الله را تروریست اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه منافع کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در خطر است، گفت: به لطف خدا حزب الله تمام دشمنان خود را شکست خواهد داد.

شربیانی با اشاره به روز درختکاری گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشته است، ما امروزه به فضای سبز نیاز مبرم داریم ولی شاهد هستیم که درختان جنگل‌ها یکی پس از دیگری قطع می‌شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: