پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
عجب شیر پرس - مدیر بورس منطقه سمنان گفت : ۷۲ درصد از ارزش معاملات هفته گذشته بورس این منطقه به خرید و ۲۸ درصد به فروش اختصاص داشت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فاطمه امیرجان روز شنبه اظهار داشت: ۱۵ میلیون و ۵۱ هزار و ۲۸۴ سهم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان هفته‌ گذشته در بورس منطقه سمنان داد و ستد شد.

وی افزود: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه سمنان، ۱۱ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۵۱۱ سهم به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان خریداری شد.

مدیر بورس منطقه سمنان گفت: سه میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۷۳ سهم به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نیز به فروش رسید.

شاخص کل قیمت سهام در اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه نهم آذر ۱۴۰۱ با هفت هزار و ۱۸۴ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۷۲ واحد رسید.

۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است.

۶ واحد صنعتی استان سمنان با ارزش بازار ۱۰ هزار میلیارد تومان در بازار بورس پذیرفته شد و سهام این شرکت‌ها داد و ستد می‌شود.

چهار واحد تولیدی پذیرفته شده در بورس مربوط به شهرستان شاهرود، یک واحد مربوط به سمنان و یک واحد مربوط به شهرستان گرمسار است و سهام این واحدها با عملکرد قابل قبول داد و ستد می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: