جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۱۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
عجب شیر پرس - سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: ۳۹۰ واحد مسکن نهضت ملی این شهرستان در حال ساخت است و تا ۲ سال آینده به متقاضیان تحویل می شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، بلال اکبرپور روز شنبه اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در قالب پنج پروژه شامل ۴۸ واحدی برکت، ۵۴ واحدی مهر اتحاد، ۶۰ واحدی نانوایان، ۱۴۴ واحدی بنیاد مسکن و ۸۴ واحدی حکیم است.

وی خاطرنشان کرد: وام ساخت مسکن های مهر در دست اجرا برای هر متقاضی سه میلیارد ریال با کارمزد ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت ۲۰ ساله است که اتمام طرح ها بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.

اکبرپور با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح ها از ۵۳ درصد تا پنج درصد متغیر است عنوان کرد: زیر بنای هر واحد مسکونی ۹۰ مترمربع و سهم آورده هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان با بیان اینکه هزار و ۷۲۰ واحد برای مسکن مهر کوی وحدت شیروان تعریف شده است، افزود: تاکنون هزار و ۲۳۰ واحد به متقاضیان تحویل شد و دیگر واحدهای مسکونی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور مسئولان کشوری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در نیمه اول فروردین ماه جاری آغاز شد.

۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند و هفت هزار و ۱۸۸ نفر واجد شرایط شدند، واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن زنان بالای ۳۵ سال، مردان مجرد بالای ۲۳ سال و زنان خودسرپرست دارای فرزند هستند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: