شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
عجب شیر پرس - تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند ۲ مدال طلا و ۴ برنز گرفت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا از ۹ آذر با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و  فینال مسابقات برگزار شد که ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۴ مدال برنز شد.

تیم رویینگ چهارنفره سبک وزن با ترکیب زینب نوروزی و کیمیا زارعی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در دور فینال با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، تایلند و فیلیپین رقابت کردند و در پایان با زمان ۷:۳۳.۱۸۷ دقیقه صاحب مدال برنز مسابقات شدند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و تایلند طلا و نقره گرفتند.

امیرحسین محمودپور در رویینگ یک نفره سنگین وزن مردان با حریفانی از هنگ کنگ، ازبکستان، ویتنام، تایلند و چین مسابقه داد و در پایان با زمان ۸:۱۲.۷۶۵ دقیقه پس از نمایندگان هنگ کنگ و تایلند سوم و صاحب مدال برنز شد.

نازنین ملایی در رویینگ یک نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ازبکستان، کره، چین، قزاقستان و هنگ کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان ۹:۰۱.۳۹۸ دقیقه بالاتر از پاروزن چین و با اختلاف بیش از ۱۰ ثانیه‌ای اول شد و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در رویینگ دونفره مردان جوانان با حریفانی از تایلند، هند، هنگ کنگ، ویتنام و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۱۶.۱۵۹ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان هند و هنگ کنگ اول و دوم شدند.

حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در فینال رویینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از ازبکستان، چین، اندونزی، هند و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۱۴.۳۶۷ دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند.

مهسا جاور و نازنین ملایی در رویینگ دونفره سنگین وزن بانوان در رقابت با پاروزنان ویتنام، کره، اندونزی، چین و هنگ کنگ با زمان ۷:۵۹.۵۵۹ دقیقه بر سکوی نخست آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند.

در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: