شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
عجب شیر پرس - سه مرد و یک زن که با راه‌اندازی دو شرکت کاغذی و با فریب مردم از آن‌ها ۷۰میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از اوایل آبان امسال افرادی با حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران شکایت‌هایی را مطرح کردند مبنی‌بر این‌که توسط یک شرکت لیزینگ مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. با تحقیق از شاکیان معلوم شد که آن‌ها با شرکت لیزینگ تلاشگران نیک‌کوشای پایتخت و ماموت بالابر اراک که در غرب تهران فعالیت داشته آشنا شده‌اند. همچنین معلوم شد برخی از شکات به قصد سرمایه‌گذاری مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند و برخی نیز با آگهی شرکت در ارتباط با خرید خودرو روبه‌رو شدند، به دفتر شرکت رفتند و بعد از پرداخت قسط اول متوجه تعطیلی شرکت گردیدند.

جست‌وجو‌ها ادامه داشت تا این‌که سه مرد و یک زن در این رابطه بازداشت شدند و به کلاهبرداری از مردم اعتراف کردند و معلوم شد یک زن و مرد که در میان آن‌ها هستند متهمان اصلی بوده و این شرکت‌های کاغذی را راه‌اندازی و با این ترفند ۷۰میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند. این درحالی‌بود که دو متهم دیگر که یکی روانپزشکی خوانده و می‌خواست دکتر شود و دیگری که حقوق خوانده و عشق پلیس‌شدن هم داشت مدعی بودند به مدت دو ماه فقط به‌عنوان منشی در این شرکت‌ها کار کردند و نمی‌دانستند که مدیر آنجا درصدد کلاهبرداری میلیاردی از مردم است و خودشان هم فریب خورده‌اند. تاکنون ۷۰‌نفر از اعضای این باند به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده‌اند که تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: