چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
عجب شیرما - روسای جدید دانشکده‌های ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز با رای اساتید این دانشکده‌ها انتخاب و حکمشان از سوی رئیس دانشگاه تبریز صادر شد.

به گزارش عجب شیرما به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، معرفی روسای جدید دانشکده‌های این دانشگاه به صورت جداگانه برگزار شد، رئیس دانشگاه تبریز، در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، انتخاب روسای دانشکده‌ها از طریق رای اساتید را یکی از مهم‌ترین اقدامات برای مشارکت همه اعضای هیئت علمی در روند اداره دانشگاه خواند و اظهار داشت: یقینا با عقل جمعی و مشارکت همگانی انتخاب اصلح انجام گرفته و موجب توسعه و پیشرفت می‌شود.

محمدرضا پورمحمدی افزود: برای بالا بردن بهره‌وری و استفاده از شیوه‌های نوین مدیریتی، تغییر و تحول در دانشگاه امری ضروری است؛ در همین زمینه ما به دنبال مدیریت تحول‌گرا هستیم و از تمام پیشنهادات برای ارتقای سطح علمی دانشگاه استقبال می‌کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش دکتر فرخی که بخش زیادی از مدیریت وی مقارن با مقاوم‌سازی ساختمان دانشکده و مسائل و مشکلات، نقل و انتقال بود گفت: دانشکده‌های علوم انسانی باید در تدوین برنامه استراتژیک برای توسعه دانشگاه و آینده پژوهشی مشارکت فعال داشته باشند. 

همین گزارش حاکی است: در این مراسم فرهمن فرخی گزارشی از اقدامات انجام گرفته طی چهار سال مدیریت خود ارائه داد و محمد مهدی‌پور نیز به اهم برنامه‌های آتی خود اشاره کرد.

مهدی‌پور، پیش از این ریاست دانشکده ادبیات دانشگاه، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی و ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه تبریز را بر عهده داشته است.

در مراسم جداگانه‌ای که با حضور هیئت رئیسه و جمعی از مدیران، اساتید و دانشجویان برگزار شد، دکتر هیرش سیدی به عنوان رئیس جدید دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر انتخاب و از خدمات دکتر ضیاالدین دایی کوزه کنانی، رئیس سابق این دانشکده قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم ضیاءالدین دایی کوزه کنانی، رئیس سابق این دانشکده به ارائه گزارشی از روند کارهای صورت گرفته در مدت خدمت خود پرداخت و هیرش سیدی رئیس جدید این دانشکده، ضمن تشکر از مدیران قبلی به تشریح برنامه‌های راهبردی خود در جهت ارتقای مجموعه پرداخت و استفاده از مشارکت تمام همکاران دانشکده را در راستای تعالی اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه خواستار شد.

 پیش از این دکتر سیدی، در مسئولیت معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه انجام وظیفه کرده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: