شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
وزیر آموزش و پرورش:
عجب شیر پرس - وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز حافظه محوری در همه جوامع مردود است و وزارت آموزش و پرورش در این دوره تدوین سند جامع برنامه درسی با نگاشت مدرسه‌ای و طراحی جدید برنامه درسی دانش آموزان را دنبال می‌کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، یوسف نوری روز پنجشنبه ۳ آذر در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: این وزارتخانه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به محتوا و برنامه درسی دانش‌آموزان دارد و ریل گذاری در این زمینه با همکاری متخصصان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر توجه به امر آموزش و پرورش هم از نظر کمی و هم کیفی تاکید داشته‌اند و این مهم اکنون در دولت سیزدهم مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حماسه آفرینی معلمان و دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نوجوانان با اینکه سن کمی برای حضور در جبهه داشتند، اما به اتفاق معلمان در جنگ تحمیلی حضور فعالانه داشتند و شهدای بسیاری از این قشر هستند.

نوری افزود: دانش‌آموز قشری اثرگذار در جامعه است به نحوی که مهمترین نرخ بازگشت سرمایه و ارزش افزوده در همه جهان مربوط به بخش آموزش و پرورش است.

وی ضمن گرامیداشت شهدای استعمار ستیزی استان بوشهر از جمله شهید رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی، عنوان کرد: این استان پایتخت ضداستعماری ایران است و نخستین همایش بین المللی مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام در آینده به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: