جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
عجب شیر ما - مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد كشور از ایجاد ١٠ دهكده ساحلی در امتداد رود ارس خبر داد.
به گزارش هفته نامه عجب شیر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تركان در آیین افتتاح و كلنگ زنی ٤٣ پروژه سرمایه گذاری، عمرانی، زیربنایی و گردشگری در منطقه آزاد ارس اظهار کرد: خوشبختانه زیر ساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت هر چه بیشتر و بهتر واحدهای تولیدی و صنعتی در مناطق آزاد كشور فراهم است، ولی باید تمام تلاش خودمان را در راستای تكمیل هرچه بیشتر زیرساخت‌ها انجام دهیم.

وی افزود: قبل از دعوت و جذب سرمایه گذار باید تمامی زیر ساخت‌های مورد نیاز را تأمین كنیم.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در منطقه تجاری و صنعتی آزاد ارس تصریح كرد: خوشبختانه در سایه این فعالیت‌ها، چهره جلفا در حال تغییر است و به سمت توسعه و شكوفایی حركت می‌كند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد كشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد در اطراف رود ارس باید ١٠ دهكده ساحلی و هر یک با معماری مشخص ایجاد شود.

به گفته تركان، فرودگاه یكی از جدی‌ترین نیازهای منطقه آزاد ارس است و باید با ایجاد فرردگاه، شاهد پروازهای مستقیم از این منطقه باشیم.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با تاكید بر لزوم جذب هرچه بیشتر سرمایه گذار در این منطقه، عنوان كرد: انجمن شناسایی استعدادها در تمامی زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... در این منطقه ایجاد شود.

وی در همین راستا با بیان اینكه باید از استعدادهای كشور مراقبت و محافظت كرد ادامه داد: باید كاری كنیم كه تمامی استعدادها شكوفا شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: