پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
عجب شیر پرس – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: برای سال جاری ۸۰۰ میلیون دلار صادرات در استان برنامه‌ریزی شده که تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون دلار آن تحقق یافته است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عزیزالله افضلی روز یکشنبه در دیدار با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، افزود: استان قزوین در حوزه تجارت در سال گذشته ۵۲۳ میلیون دلار صادرات داشته است.

 وی همچنین گفت: استان قزوین در حوزه صنعت رتبه ششم کشور را دارد و صنایع استان ۳.۸ درصد تولید ناخالص استان را به خود اختصاص داده اند.

این مسوول اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب و ظرفیت بالای تولید در استان، می توان صادرات قزوین را به بیش از یک میلیارد دلار رساند که دور از دسترس نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه با اشاره به انتخاب هیات رئیسه جدید اتاق اصناف استان از جوانان خوشنام بازار، افزود: استان قزوین ۴۲ هزار واحد صنفی دارد که عمده آنها در حوزه توزیعی و خدماتی فعالیت دارند.

افضلی اضافه کرد: در حوادث اخیر کشور، اصناف استان پای آرمان‌های انقلاب و سیاست های دولت ایستادگی کردند و در زمان شیوع ویروس کرونا، ستاد اربعین استان و کمک‌های مؤمنانه نیز همراهی خوبی با سیاست های دولت داشتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: