شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
عجب شیر پرس - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سه هزارو ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان برای گرامیداشت هفته بسیج در استان زنجان پیش بینی شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در کارگروه بسیج یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته را دیدار بسیجیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود ۸۰ هزار بسیجی در نقاط مختلف استان و بیش از پنج میلیون بسیجی در کل کشور بصورت آنلاین از فرامین ایشان بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دیدار جهادگران بسیجی با استاندار زنجان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان است اظهار داشت: نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها، حضور پایگاه‌های اُسوه بسیج استان در نمایشگاه‌ کشوری، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و افتتاح مسکن محرومین با مشارکت کمیته امداد از جمله این برنامه ها است.
این مسوول افتتاح مسکن بسیجیان معسر، نمایش اقتدار بسیجیان استان در پنجم آذر به صورت برنامه متمرکز استانی با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۳۰۰ گروه از جهادگران در قالب چهار هزار نفر در طی هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی آماده بهره برداری در این هفته گفت: در مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه یک‌هزارو ۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ مورد آن افتتاح می‌شوند و مابقی در دست اجرا است.
وی بابیان اینکه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نیز به مناسبت این هفته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: فضاسازی در سطح استان، آغاز طرح جهاد روشنایی با پنج پنل خورشیدی به ظرفیت پنج کیلووات، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، توزیع کمک‌های مومنانه، ویژه‌برنامه دختران حاج قاسم در مدارس، برنامه‌های روشنگری و یادواره شهدا با عنوان " آبروی محله " از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال در زنجان است.
 این مسوول همچنین به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان اشاره کرد و گفت: این رخداد از ۱۰ آذر امسال آغاز می شود و پیش‌بینی شده است که بیش از ۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: