يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
عجب شیر پرس - فرماندار هشترود گفت: نخستین خانه جوان آذربایجان‌شرقی در سه طبقه در این شهرستان در حال احداث می‌باشد و امسال ۱۶ میلیارد ریال برای تکمیل آن اعتبار تخصیص یافته است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای توری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت فضای مجازی شهرستان هشترود گفت: با راه‌اندازی خانه جوان این شهرستان زمینه رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی این قشر بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها و نشست‌های فرهنگی و دینی، ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی و ارائه خدمات ورزشی و آموزشی را از اهداف راه‌اندازی خانه جوان در هشترود عنوان کرد.

فرماندار هشترود با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۱۵۵ نفر از جوانان این شهرستان اعطا شده است، اضافه کرد: بانک‌ها در اعطای تسهیلات ازدواج و اشتغال جوانان نباید سنگ‌اندازی کنند.

آقای توری به برگزاری کلاس‌های مهارت آموزی، مشاوره‌های قبل از ازدواج و کارآفرینی نیز تاکید کرد و افزود: آموزش همسرداری به نوعروسان و برگزاری کلاس‌های قبل از ازدواج برای کارمندان جوان و در آستانه ازدواج ضروری است.

وی همچنین با گلایه‌مندی از دانشگاه‌های شهرستان بیان کرد: متاسفانه حرکتی از سوی دانشگاه‌های شهرستان درباره امور جوانان مشاهده نمی‌شود و انتظار می‌رود نقش مراکز دانشگاهی در رشد و بالندگی این قشر بسیار چشمگیر باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: