يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی خبر داد
عجب شیر ما - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی از لغو مرخصی سارقان و معتادان سابقه‌دار زندانی در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: برخورد قانونی با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه تشدید می‌شود.
به گزارش هفته نامه عجب شیر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری در ششمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان‌شرقی، از همکاری‌های صمیمانه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در طول سال تقدیر و تشکر کرد.

وی از لغو مرخصی سارقان و معتادان سابقه‌دار زندانی در ایام عید نوروز خبر داد.

مظفری با اعلام اینکه با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه و منفجره به شدت برخورد قانونی شده و تا 15 فروردین در بازداشت خواهند بود، از دادستان‌های شهرستان‌ها خواست تا مجوز ایست بازرسی در ورودی شهرها برای کشف مواد محترقه را برای نیروی انتظامی صادر کنند.

رضا مسعودی‌فر معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گزارشی در خصوص سیمای جرائم و دعاوی استان در 11 ماهه سال 94 ارائه داد. 

ارائه گزارش سیمای جرایم رد دعاوی (11 ماهه اول سال 94) استان، پیگیری مصوبات جلسات قبلی شورای پیشگیری استان، تصویب نهایی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی طلاق در سطح استان و بررسی نحوه حفاظت پول‌رسانی بانک ملی در جهت پیشگیری از سرقت از جمله موضوعات مطرح در جلسه بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: