يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
فرماندار شهرستان عجب‌شیر مطرح کرد؛
عجب شیر پرس - فرماندار شهرستان عجب‌شیر بر ضرورت توجه به وضعیت نمازخانه‌های ادارات و تکمیل فضای نمازخانه‌های بین راهی تاکید کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای قادری در جلسه ستاد اقامه نماز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز و اقامه آن در جامعه اظهار کرد:در راستای فراهم کردن زمینه حضور هر چه بیشتر کارکنان در برنامه‌های دینی و مذهبی علی الخصوص شرکت در نماز جماعت اول وقت در ادارات شورای اقامه نماز به صورت دوره‌ای در ادارات حضور پیدا کرده و از فعالان، خادمین و دست اندرکاران برگزاری این مراسم تجلیل می کند.

امام جمعه شهرستان عجب شیر گفت:مدیران دستگاه‌های اجرایی در اقامه نماز اول وقت در ادارات پیشگام باشند و این فریضه مهم را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

حجت السلام محمود شربیانی در این جلسه اقامه نماز اول وقت را موجب افزایش احساس مسئولیت فرد و آرامش روحی وی دانست و اظهار داشت: محیطی که در ادارات برای اقامه نماز در نظر گرفته می‌شود محیطی خوب و تمیز باشد.

وی ادامه داد: متولیان امور و مدیران باید به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند توجه به فریضه نماز و ترویج و گسترش آن در جامعه کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد و باید در توسعه فرهنگ نماز در جامعه تلاش کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: