دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۱۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
مدیر کل راه و شهرسازی استان:
عجب شیر پرس - مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:۹۸۰ واحد مسکن مهر استان نیمه تمام هستند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محسن حمزه لو افزود: در سطح استان ۹۸۰واحد نیمه تمام مسکن مهر وجود دارد که ۶۰۰ واحد مشکل حقوقی داشته و ۳۸۰واحد نیز به دلیل عدم تمایل شرکت مجری به اتمام کار، راکد هستند.

وی بااشاره به اینکه کل مسکن مهر موجود در استان ۵۲ هزار واحد است، تصریح کرد: از این تعداد واحد در ۳ سال گذشته ۶هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی از بابت ارائه زمین برای ساخت مسکن مشکلی ندارد ، خاطر نشان کرد: سهم استان از ۴میلیون مسکن در طرح نهضت ملی مسکن دولت، ۱۸۰هزار واحد است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۶۸هزار و ۴۹۴ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند، اظهار کرد:از این تعداد افراد ثبت نامی ۳۲هزار و ۱۶۱نفر واجد شرایط نهایی شدند و از بین افراد واجد شرایط نیز تاکنون بیش از ۸هزار نفر واریز وجه داشته اند.

حمزه لو اظهار کرد: میزان اراضی احصاء شده برای این طرح  ۴۲۵۰هکتار است که تا کنون بیش از ۷۳۳هکتار اراضی در سامانه برای ساخت مسکن ملی ثبت شده است.

وی بااشاره به اینکه ۲ پروژه در ارومیه و ۲پروژه در مهاباد در حال فعالیت هستند، یاد آور شد: تاکنون ۵۹۶۷ واحد مرحله فونداسیون، ۳۶۲۲واحد مرحله اسکلت و سقف ، ۱۲۸۲واحد مرحله سفت کاری را به اتمام رسانده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهارکرد: تا دو هفته آینده ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن آماده بهره برداری خواهند شد.

حمزه لو ادامه داد: سهم بانک های عامل در نهضت ملی مسکن در استان ۱۲۴۳ واحد با مبلغ سهم الشرکه ۳۸۲۳میلیارد ریال و مبلغ پرداختی ۲۲۵۷میلیارد ریال است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: