جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
عجب شیر پرس - رییس جمهور گفت: تمام هدف و خواست دشمن اختلال در مسیر رشد و توسعه کشور است و ما اجازه نخواهیم داد قطار شتابان پیشرفت کشور کند یا متوقف شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، آیت الله رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح رسمی پنج نیروگاه برق حرارتی با ظرفیت یک هزار و ۲۶ مگاوات در زنجان افزود: تمام اغتشاشات با هدف این است که برای علم و دانش و برای کسب و کار مردم زحمت ایجاد کنند.

وی با تسلیت به خانواده های شهدای حمله تروریستی به حرم شاه چراغ ادامه داد: اغتشاش و به هم ریختگی، ظلم به علم و دانش، کسب و کار، امنیت، آرامش و مردم بی گناهی است که در خیابان ها آسیب می بینند و در این اتفاقات به وضوح دست دشمن را می بینیم، ما به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و دشمنان به دنبال بیکار کردن آنها است.

آیت الله رییسی باتاکید بر اینکه اغتشاش و بی نظمی زمینه حرکتهای تروریستی را فراهم می کند، افزود: به دنبال همین اقدامات در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، حرم حضرت شاه چراغ، مردم بیگناه در حال عبادت و بندگی خدا را به رگبار بستند و بعد داعشی ها رسما اعلام کردند که این کار را ما کرده ایم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش اصل و لازمه همه اقدامات و کار و تلاش، تولید، علم افزایی و دیگر فعالیت های علمی، اقتصادی، فرهنگی و ..  است اظهار داشت: امنیت اصل و همه اقدامات فرع بر حفظ امنیت است ،مردم کشور ببینند دست دشمن، توطئه ها و فتنه گری های دشمن را که نمی خواهد ایران اسلامی رشد و پیشرفت کند.

رییس جمهور ادامه داد: پیام حضور من در مراسم افتتاح نیروگاه برق حرارتی در زنجان این است که به همه فعالان، صنعتگران و تولید کنندگان کشور به مهندسان، کارمندان، کارگران و تلاشگران کشور بگویم این مسایل شما را به  هیچ عنوان در تصمیم و اراده پولادین خود سست نکند چراکه ملت اجازه نخواهند داد قطار پیشرفت و فعالیت کشور از حرکت بازایستد.

آیت الله رییسی تصریح کرد: دانشگاه ما که محل پرورش نیروهای فرهیخته، باسواد و اثرگذار است باید به عنوان جایگاه علم افزایی، بصیرت افزایی، معرفت افزایی و پرورش انسان های آینده ساز ،مدارس و کارخانه ها، نیروگاه ها و تمام مراکز علمی، صنعتی و کشاورزی باید تلاش خودر ا مضاعف کنند چرا که راه ایستادگی در برابر این توطئه ها تنها فعالیت و ناامید کردن دشمن است.

وی افزود: امروز دانشجویان، بازاریان، صنعتگران اساتید و همه مردم بدانند راه پیشرفت کشور، امید آفرینی در دل مردم و ناامید کردن دشمن، فعالیت و تلاش بی وقفه برای پیشرفت کشور و تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، نسخه ای که در اول سال رهبر فرزانه انقلاب به همه ما فرمودند و این تنها راهکار برون رفت از مشکلات کشور است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: