جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۱۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
عجب شیر پرس - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز با اشاره به کمبود هشت هزار کلاس درس در این استان گفت: تفاهم نامه ساخت ۱۸ کلاس درس جدید در قالب ۲ مدرسه خیر ساز با هدف افزایش سرانه فضای آموزشی در این استان منعقد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حسن مهرانی روز سه شنبه اظهار داشت: براین اساس یکی از این مدارس با ۶ کلاس درس توسط «ایزد پلخوابی » از خیرین البرزی در روستای ولایت رود بخش آسارا کرج  با هزینه بالغ بر هشت میلیارد تومان ساخته می شود.
وی با اشاره به اینکه این مدرسه در زمینی به مساحت  یک هزارو۲۶۰ متر مربع  با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته می شود، خاطرنشان کرد: دراین مدرسه  فضای فرهنگی ورزشی از جمله سالن آمپر تات روباز صخره نوردی، سرایداری ،سرویس بهداشتی هم پیش بینی شده است .

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز بیان داشت: این خیر نیک اندیش سال های طولانی است که در کمک رسانی به بخش آسارا و تامین هزینه های سرویس دانش آموزان مشارکت فعالی دارد.
مهرانی تصریح کرد: بخش آسارا ۲۱  مدرسه فعال دارد که در این مدارس  یک هزار و ۱۰۰  دانش آموز مشغول تحصیل هستند.
وی در ادامه  به امضای تفاهم نامه مدرسه ۱۲ کلاسه در محمد شهر کرج اشاره کرد و افزود: حاج محمد علی حریریان خیر دیگر البرزی  این مدرسه را در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۲ هزار متر مربع می سازد.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزعنوان کرد: هزینه صفر تا صد این مدرسه سه طبقه را این خیر گرانمایه در منطقه کم برخوردار محمد شهر کرج را به یاد پدر بزرگوارشان  زنده یاد حاج فضل الله حریریان تامین می کند.
مهرانی یادآورشد: تفاهم نامه ها  ساخت این مدارس با حضور مسوولان استانی امضا شد.

استان البرز دارای ۵۲۰ هزار دانش آموز است که در۲ هزار کد مدرسه مشغول تحصیل هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: