جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
عجب شیر پرس - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای عملیات لایروبی، شستشو و پاکسازی محلات در جنوب غرب این شهر خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای رستم پور گفت: در راستای پاکسازی و حفظ سلامت شهروندان و محلات، عملیات شستشوی باکس و زیرباکس‌ها و همچنین آب‌رو‌های معابر به صورت محله‌ای در جنوب غرب تبریز انجام می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع و توجه به اینکه باکس‌های زباله مکانی مناسب برای تجمع ویروس و باکتری‌ها بوده اظهار کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی و کاهش مخاطرات این حوزه و حفظ سلامتی شهروندان، اکیپ‌های خدمات شهری و اجرایی منطقه اقدام به اجرای طرح پاکسازی و شستشوی تمامی باکس‌ها و زیرباکس‌های سطح حوزه کردند.

وی انجام این عملیات را در قالب خدمات محله‌ای عنوان کرد و افزود: طی هفته جاری نیرو‌های خدمات شهری منطقه اقدام به پاکسازی و شستشوی آب‌رو‌های معابر جنوب غرب تبریز کردند.

آقای رستم پور با اشاره به مسیر‌هایی که در طرح پاکسازی قرار گرفته بود، اظهار کرد: طی این مدت در مسیر‌های آخماقیه ایستگاه آخر، کوی بعثت، کوی رسالت و کوی سوسنگرد عملیات شستشوی باکس‌ها و زیرباکس‌ها، شستشو و لایروبی آب‌روها، عملیات رفت و روب و نخاله‌برداری از قطعات خالی و همچنین لکه‌گیری آسفالت صورت گرفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: