جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عجب شیر پرس - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد سوابق گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرتضوی در حوزه اجرایی و سیاستگذاری سوابق درخشانی دارد و می تواند وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی را به خوبی مدیریت کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اصغر سلیمی در مورد عملکرد و سوابق گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزراتخانه‌های مهم کشور است که در حقیقت از تجمیع سه وزراتخانه تشکیل شده است و با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد و شخصی که سکاندار این وزراتخانه می‌شود باید توان مدیریتی بالایی داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: آیت الله سید ابراهیم رییسی با توجه به سوابق مدیریتی صولت مرتضوی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار معرفی کرد، مرتضوی در حوزه اجرایی و سیاستگذاری سوابق درخشانی دارد و می‌تواند وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی را به خوبی مدیریت کند.

نماینده مردم سمیرم مباحث بیکاری و ایجاد اشتغال را از دغدغه‌ها و چالش‌های مهم کشور عنوان کرد و تصریح کرد: گزینه پیشنهادی وزارت کار در این زمینه برنامه دارد و با توجه به تجربه لازم توانایی ساماندهی این وزراتخانه را دارد.

سلیمی افزود: با توجه تخصص، تعهد و تجربه مرتضوی وی بهترین گزینه برای وزارتخانه کار است و در این جایگاه موفق عمل خواهد کرد و می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است. وی همچنین ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: