سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
عجب شیر ما - سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اعلام کرد: بازی این تیم مقابل مس کرمان از هفته بیشت و هشتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه باغشمال تبریز برگزار می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سیدمحمد علوی  اظهار کرد: دو مکان برای این بازی مدنظر بود که در نهایت طی جلسه ای که روز گذشته در اداره ورزش و جوانان تبریز برگزار شد، استادیوم باغشمال مورد موافقت قرار گرفت.
وی، ساعت برگزاری این دیدار را 14 و 45 دقیقه فردا /دوشنبه/ اعلام کرد و افزود: از هواداران متعصب و خونگرم ماشین سازی می خواهم تا با حضور پرتعداد خود در ورزشگاه مایه دلگرمی مجموعه تیم و افزایش اعتماد به نفس بازیکنان شوند تا با ارایه یک بازی زیبا و تهاجمی سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.
علوی، وضعیت روحی و روانی و فنی ماشین سازی تبریز را مساعد و خوب توصیف کرد و گفت: طی روزهای اخیر تمرینات منظم و مرتبی را با حضور تمامی بازیکنان برگزار کرده ایم که به کسب پیروزی در بازی فردا بسیار امیدواریم.
وی ادامه داد: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هم اکنون با 41 امتیاز در رده پنجم و مس کرمان با 45 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاه های ایران قرار دارد.
پیش از این بازی های ماشین سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شد که به دلیل حفظ وضعیت چمن این ورزشگاه و حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه ماشین سازی بازی های خود را به باغشمال تغییر داد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: