سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
عجب شیر پرس - مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از برگزاری جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام به مناسب هفته وحدت در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روز پنجشنبه محسن صالحی ضمن تبریک هفته وحدت عنوان کرد: مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به همین مناسبت طی روزهای آینده میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره که با محوریت تمرکز بر آداب و رسوم اقوام مختلف مستقر در فلات ایران زمین برگزار خواهد شد دارای بخش‌های مختلفی همچون ویژه برنامه های شاد و مفرح تماشاگر محور با حضور هنرمندان مطرح کشور، جشنواره عروسکی و برپایی غرفه های ارایه محصولات و صنایع دستی اقوام مختلف خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر ادامه داد: با توجه به تنوع و تعدد اقوام ایران زمین تلاش شده است تا هر روز از این جشنواره به یکی از اقوام ایرانی اختصاص یابد. به عنوان مثال یکی از روزهای برگزاری این جشنواره به اقوام جنوبی کشور از جمله بلوچ و عرب تعلق پیدا می‌کند و به همین ترتیب اقوام ترک، لر، کرد، گیلک و مازنی روزی مختص به خود خواهند داشت.

صالحی با تاکید بر اینکه این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره از تاریخ ٢٠ مهر ماه امسال به مدت ١٠ شب در جزیره تنب بزرگ مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج برگزار خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: