پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر:
عجب شیر پرس – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با نگاه‌ تحولی دولت به حوزه سواحل و دریا ، اجرای طرح تحول اقتصادی دریا محور(پایه) برای ۳۰ روستای این استان پیش بینی شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اسماعیل سجادی منش روز پنجشنبه افزود:  در این طرح که از نقاط ساحلی شهرستان دیلم  تا شهرستان عسلویه اجرا خواهد شد ، زیرساخت های گردشگری بهینه جهت استفاده مردم و گردشگران با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ایجاد خواهد شد.

وی اظهارداشت: در این طرح، زیرساخت های ساحلی با ایجاد فضای مناسب حتی در لب ساحل پیش بینی شده است تا  مردم منطقه و گردشگران بتوانند  از این فرصت به دست آمده نهایت بهره  را ببرند و هم از شناورها، قایق ها و بازی های دریایی  در کنار آن روستا استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر  بیان کرد: باتوجه به ظرفیت بالایی که  گناوه در حوزه گردشگری و ساحل دارد، اجرای طرح تحول اقتصادی دریا محور دولت سیزدهم ، برای چندین روستای ساحلی این شهرستان پیش بینی شده است.

سجادی منش گفت: تلاش خواهیم کرد این طرح  که از  حمایت و  مساعدت سازمان برنامه و بودجه و استاندار بوشهر  برخوردار است ، در کنار سازمان ها و نهادهایی دیگر  از جمله  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نحو مطلوب و شایسته اجرا شود.

شهرستان گناوه از مقاصد اصلی سفر گردشگران و مسافران به استان بوشهر بخصوص در ایام تعطیلات نوروز است.

این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز امسال بیشترین آمار جذب گردشگر را در استان بوشهر به خود اختصاص داد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: