جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۱۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
عجب شیر پرس - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۲۸ هزار فرصت شغلی در ۶ ماه نخست سال جاری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سراسر کشور ایجاد شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، مرتضی فیروزآبادی روز چهارشنبه در آیین واگذاری ۶۰۰ سری جهیزیه و ۷۰ دستگاه خودرو به مددجویان استان ایلام اظهار داشت: ۸۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی به شکل تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

وی افزود: میزان اشتغالزایی کمیته امداد بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال به حدود ۵۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

معاون کمیته امداد با اشاره به اینکه در استان ایلام نیز در ۶ ماه نخست سال چهار هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان فراهم شده است، تاکید کرد: ایلام در زمینه اشتغالزایی از استان های برتر کشور به شمار می رود.

فیروزآبادی اشتغال، مسکن و ازدواج را سه رکن اصلی در برنامه‌های کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: کمیته امداد تلاش می کند از طریق واگذاری خودروهای کشاورزی، باربری و حمل و نقل به معیشت مددجویان تحت پوشش کمک کند و در این راستا نیز امروز ۷۰ دستگاه خودرو به مددجویان ایلام اعطا می شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های متعدد بین کمیته امداد با دستگاه های مختلف اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این نهاد واگذاری نیروگاه های خورشیدی پنج کیلوواتی به مددجویان است که امسال و سال آینده ۴۰ هزار دستگاه از این نیروگاه ها به مددجویان واگذار می شود که در کنار درآمدزایی به تولید برق در کشور نیز کمک می کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: