شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
سردار اشتری:
عجب شیر پرس - فرمانده فراجا با اشاره اقدامات فراجا گفت: وظیفه پلیس است که در مقابل مجرمان و مقابل افرادی که با اهداف شیطانی سازمان یافته، تهدیداتی ترکیبی بر علیه کشور دارند، بایستید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی کشور در صبحگاه مشترک های یگانهای انتظامی کشور که صبح امروز برگزار شد، باعرض تبریک تقارن ایام امامت حضرت ولیعصر با هفته فراجا گفت: در هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم خدمات بیشتری را ارایه دهیم و برای ادامه خدمات با عزمی راسخ و استفاده از فناوری های روز و نیروهای مجرب و نخبه فراجا تلاش می کنیم.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اقدامات فراجا در سال گذشته گفت: در سال گذشته فراجا در همه عرصه ها حضور داشت و ضمن اجرای ماموریت‌های ذاتی اگر مناسبت خاصی هم بود به خوبی حضور پیدا کرد که نمونه برجسته مقطع خدمت رسانی ایام اربعین بود در این مقطع که بیش از سه و نیم میلیون نفر زائر اربعین داشتیم همکاران ما به ویژه در مرزهای مشترک با عراق اقدام به خدمت رسانی کردند.

وی ادامه داد: بیش از سی هزار نفر از همکاران ما در این ایام مشغول خدمت به زائران بودند و سه موضوع اصلی که برعهده ما بود به لطف امام حسین(ع )به خوبی انجام شد.

فرمانده انتظامی کشور گفت: بیش از یک صد میلیون خدمت در سال از سوی فراجا به مردم ارائه می شود و روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت را انجام می دهیم و بیشترین ارتباط را با مردم داریم.

وی با اشاره به شعار امسال هفته فراجا با عنوان "پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس" گفت: همیشه افتخار ما این است که خدمتگزار مردم باشیم.

وی ادامه داد: باید از مردم بصیر و هوشمندمان نیز تشکر کنیم که از فرزندان خود در فراجا حمایت می کنند. در راهپیمایی روز یکم مهر ماه و تجمع سوم مهر ماه مردم عزیز ابراز ارادت کردند و در این دو تجمع بزرگ با فرمانده کل قوا بیعت کرده و با شهدا عهد و پیمان بستند و از فرزندان خودشان در انتظامی کشور حمایت کردند. به گفته برخی از مراکز نظر سنجی هر مقدار که مردم به انتظامی کشور ارادت داشتند در این ایام افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه پلیس گفت در هفته گذشته میزبان فرمانده کل قوا در دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی بودیم. بعد از چندسال وقفه به دلیل بیماری کرونا اولین جایی که حضرت آقا به صورت رسمی تشریف آوردند در این دانشگاه بود و از بیانات ایشان درخصوص مسائل اخیر کشور استفاده کردیم و چه آرامشی به کشور دادند و کشور را آرام و دشمن را ناامید کردند. تاکید ایشان بر این بود که نیروهای مسلح باید مورد حمایت مردم باشد و هر جایی که نیروهای مسلح تضعیف شود امنیت مردم تضعیف می شود ایشان فرمودند انتظامی و بسیج و مردم در این ایام مظلوم واقع شدند بیانات ایشان موجب دلگرمی ما شد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: وظیفه پلیس است که در مقابل مجرمان بایستد و همچنین مقابل افرادی که با اهداف شیطانی سازمان یافته و تهدیداتی ترکیبی بر علیه کشور دارند. ما نمی گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد و در این عرصه تا پای جان ایستاده ایم و مردم هم این را می دانند که اگر امروز از شما تقدیر می کنند به دلیل همین ایثارگری ها است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: تعداد زیادی از همکاران ما در این مدت مجروح و تعدادی نیز به شهادت رسیدند. همکاران من بعد از یک ماموریت چندماهه برای اربعین مستقیما به شهرها آمدند و در کنار مردم بودند و جلوه های زیبایی را آفریدند و ما امیدوارم بتوانیم به خوبی وظایف مان را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بالاترین سرمایه ما سرمایه انسانی ما است، تصریح کرد: ما یک سازمان انسان محور در  داخل و یک سازمان اجتماعی محور در انجام ماموریت ها هستیم و افتخار می کنیم مدافع حریم امنیت مردم هستیم و با یک وحدت کامل که بین مدیران و آحاد کارکنان ما در مجموعه های مختلف وجود دارد در حال خدمت هستیم و حمایت های خوبی را از جانب مسولان انشالله به همراه خواهد داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: