سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
تبریز؛
عجب شیر ما - همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قنادان عجب شیر با مشارکت اصناف کیک 10 کیلویی را برای نخستین مشارکت سیاسی رای اولی ها را پختند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این کیک براي اولين بار است که در شهرستان عجب شیر پخت شد با حضور دانش آموزان رای اولی های شهرستان عجب شیر مشارکت ساسی و نقش آفرینی در سرونشت شهر وکشورشان را جشن گرفتند. 

این کیک در همایش رای اولی ها که در روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

فرماندار شهرستان عجب شیر حضور رای اولی ها در  افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر دانست واظهار کرد: راي اولي ها بايد خوب بدانند كه چه مسئوليت سنگيني دارند و بايد خوب بدانند كه مشاركت وسيع و همگاني در انتخابات، كشور و نظام و انقلاب را بيمه خواهد كرد.

ابراهیم طاهری افزود: بی شک حضوریک هزارو100دانش آموز از رای اولی ها در انتخابات این دوره می تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر باشند، جوانان و نوجوانانی که  به گفته امام خمینی (ره) چشم امید و آینده سازان  انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان رای اولی با حضور هوشمندانه خود در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود سهیم بوده و آینده بهتری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می زنند.

وی انتخابات را تجلی حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب برشمرد و افزود: انتخابات یکی‌از رویدادهای بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور است، بنابراین باید اهمیت و جایگاه حضور مردم در انتخابات را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم تا استقلال، اقتدار، عزت و پایداری نظام اسلامی تضمین شود.

طاهری تأکید کرد: کلیه متولدین 7 اسفند 76 و قبل‌از آن می‌توانند در انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: