دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
تبریز؛
عجب شیر ما - مدیرکل صداوسیما آذربایجان‌شرقی گفت: مردم عزیز همیشه به دشمنان خود نشان داده‌اند که به آرمان‌های انقلاب پایبندند و بر روی این آرمان‌ها با کسی تعارف ندارند، شان مردم خیلی فراتر از مسائل معیشتی و اقتصادی است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لطیفی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی است، افزود: رهبر معظم انقلاب صبح امروز در پای صندوق رأی حاضر شدند و ما نیز باید به تبعیت از ایشان در کارهای خیر سبقت بگیریم.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که توفیق حضور به موقع و عمری داد که در سرنوشت کشور عزیز اسلامی‌مان سهیم باشم که برای ثمره آن زحمت های زیادی کشیده شده است.

وی انتخاب شایسته‌ترین افراد را ضروری دانست و بیان داشت: افراد متدین هیچ‌وقت ضرری نمی تواند داشته باشد. قطعا حضور انسان های صالح پر از خیر و برکت می باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده اصلح، عنوان کرد: ما باید انسان هایی را انتخاب کنیم که خدا ترس باشند، به فکر مردم باشند، خدمت به مردم، باور ماست، سفارشات پیامبر و ائمه ماست.

وی یادآور شد: ائمه بدون استثناء شبانه روزی در خدمت مردم بودند. حضرت علی چقدر برای فقرا کمک کرد و خیلی از آنها بعد از شهادت ایشان متوجه شدند. ما در این مکتب پرورش یافته ایم و باید این طور عمل کنیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام حضور ملت ایران چیست، ابراز کرد: مردم عزیز همیشه به دشمنان خود نشان داده‌اند که به آرمان‌های انقلاب پایبندند و بر روی این آرمان‌ها با کسی تعارف ندارند، شان مردم خیلی فراتر از مسائل معیشتی و اقتصادی است. این همان امت پیامبری است که در شعب ابی طالب زجر و ظلم های زیادی تحمل کرده است. این مردم به خاطر مسائل اقتصادی به دشمن سر خم نمی کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: