جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
عجب شیر پرس - استاندار لرستان گفت: انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی و ایثار مردمان این سرزمین است و امروز اقشار مختلف جامعه برای حفظ نظام اسلامی در مقابل فتنه‌گران ایستادگی می‌کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فرهاد زیویار روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر در هنرستان امیرکبیر خرم‌آباد به مناسبت سال تحصیلی جدید اظهار کرد: نظام سیاسی ما حاصل قرن ها جانفشانی است که تا قبل از آن نصیب ایران نشده بود چراکه کامل ترین نظام ها می‌باشد که ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) تصمیم گرفتند و آن را بدست آوردند.

وی افزود: اکنون دنیای سیطره، خود را مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بیند و در هر صورت با آن مبارزه می‌کند اما هر فرد آزاده‌ای خود را در کنار این نظام می‌بیند بنابراین به راحتی نمی‌توانند این نظام را از مردم بگیرند.

استاندار لرستان با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس با موشک های بسیار به کشور حمله کردند که با آن وضعیت نتوانستند نظام اسلامی را ساقط کنند و اکنون هم عده‌ای با شکستن شیشه و تخریب اموال عمومی نمی‌توانند مردم را از نظام دلزده کنند.

زیویار با بیان اینکه مردم آمادگی دارند با قدرت وارد میدان شوند تصریح کرد: جمهوری اسلامی بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته تا به این مرتبه رسیده است چراکه ملت ایران با فتنه‌گران مقابله می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آموختن و آموزش دادن جزو نعمات الهی است اضافه کرد: در دین مبین اسلام و برخی آیات در خصوص تعلیم و تربیت و یادگیری انسان تاکیدات بسیاری شده است.

وی گفت: مسیر آموزش و آموختن در جمهوری اسلامی درکی را به وجود آورده است که قابل مقایسه باقبل از آن نبود و امروز نیز هرکه بتواند از امکانات بخوبی استفاده کند رو به پیشرفت خواهد بود.

استاندار لرستان ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت ما شامل همه ارکان جامعه می‌شود و تمامی افراد را در برمی‌گیرد بنابراین باید رابطه متقابل همراه با احترام داشته باشند در غیراینصورت آموزش، بدون تربیت به بار نخواهد نشست.

۳۴۸ هزار و ۹۶۵ دانش‌ آموز لرستانی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند که از این تعداد ۳۰۵ هزار و ۹۰۶ نفر در مدارس دولتی و ۴۳ هزار و ۵۹ نفر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: