يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
تبریز؛
عجب شیر ما - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که روند بازسازی خانه‌های روستایی کند است، گفت: نوسازی و مقاوم سازی تنها ۵۲ درصد از ۲۸۰ هزار خانه روستایی وضعیت قابل قبولی نیست و باید در این زمینه اقدامات اساسی برای بازسازی انجام گیرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورمهدی در جلسه شورای فنی استان، با بیان این که از ساخت و ساز مقاوم روستایی حمایت می‌شود، اظهار کرد: اگر فردی به روستای خود برای ساخت و ساز رجوع کرد از وی حمایت می‌کنیم و مجوز ساخت و ساز در روستا به وی صادر می‌شود.

وی افزود: این کار در حالی انجام پذیر است که مانع توسعه شهر نشود؛ این کار در روستاهای نزدیک شهرستان تبریز ممکن نیست، چراکه مانع توسعه شهری خواهد شد.

پورمهدی با بیان این که شوراها و دهیارها نقش اساسی در توسعه روستاها دارند، خاطرنشان کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا از دهیارها و شورای روستاها حمایت کنیم، چراکه سختی کار توسعه روستایی بر دوش آن‌ها بوده و در این مورد باید حمایت های بیشتری از آن‌ها انجام شود.

وی در پایان بر تلاش جدی در توسعه روستایی تاکید کرد و اظهار کرد: با توسعه روستاهای استان شاهد افزایش اشتغال و درآمد خواهیم بود که توجه به این موضوع باید در اولویت مدیران استان قرار گیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: