شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
عجب شیر پرس - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ایجاد ۶ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی برای اقشار نیازمند و مددجویان تحت حمایت از برنامه های اصلی کمیته امداد بوده و از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزارو ۳۰۰ اشتغال برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روح‌الله صالحی روز شنبه افزود: این میزان فرصت شغلی جدید در زمینه دامداری، کشاورزی، مشاغل خرد و خانگی، خدمات، صنایع دستی و کاریابی با همکاری بانکهای عامل برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: خدمات این نهاد بر اساس نیازهای خانواده های تحت حمایت شکل گرفته و بخشی از آن به صورت معوض و در قالب وام قرض الحسنه انجام می شود.

به گفته این مسوول، ارائه تسهیلات قرض الحسنه به ویژه در زمینه ایجاد فرصت های شغلی تسهیل کننده در فرآیند توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

وی اظهار داشت: هنر کمیته امداد توانمندسازی نیازمندان از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی برای جامعه هدف و فراهم کردن بسترهای درآمدزایی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند جامعه و ایجاد کسب و کار برای افراد تحت حمایت کمیته استان زنجان، سهمی در توانمند سازی مددجویان و نیازمندان داشته باشد.  

به گفته این مسوول، در زمان حاضر ۲۷ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در بخش‌های مختلف خدمات دریافت می‌کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: