شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
عجب شیر پرس - شهردار شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: اغتشاشگران در ناآرامی‌های چهارشنبه شب هفته گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات و منظر شهری شیروان خسارت وارد کردند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عین اله احمدی روز شنبه اظهار داشت: خسارت های وارد شده در ۴۹ بند شامل پایه های روشنایی، بیلبوردهای تبلیغاتی، چراغ راهنمایی، تابلوهای جهت دهی، آتش زدن فضای سبز، بخشی از پارک ها، نیمکت ها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، المان و غیره برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: آتش زدن درخت، درختچه، خسارت به نیمکت های پارک ها و المان های زنده و مصنوعی جهت استفاده مردم است و شهرداری مدافع اموال عمومی مردم است و نباید اشخاص به اینگونه مناظر، تاسیسات و تجهیزات شهری خسارت وارد کنند.

احمدی اضافه کرد: تجمع اغتشاشگران و خسارت وارده به سطح شهر از روی ناآگاهی و سایر علل بوده ولی خسارت وارده توسط اینگونه اشخاص به تاسیسات و مناظر شهری زیبنده نیست و باید فرهنگ سازی شود.

شهردار شیروان گفت: با اطلاع از آشوب اغتشاشگران در ساعات اولیه تمام نیروهای شهرداری به حالت آماده باش درآمدند و تا صبح روز بعد تمام سطح شهر از آسیب های وارده به تاسیسات پاکسازی شد تا شهر چهره مخدوشی نداشته باشد.

براساس این گزارش چهارشنبه شب هفته گذشته عده ای به بهانه درگذشت "مهسا امینی" در هسته مرکزی شهر شیروان تجمع و به اموال عمومی و بانک ها خسارت هایی وارد کردند.

شهر شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: