سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۱۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
جوکار:
عجب شیر پرس - رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است بیشترین مصوبات در دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری پیرامون تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام بر زمین مانده بود که اعتباراتی برای تکمیل آنها به تصویب رسید و اکنون در دور دوم باید نتیجه کار بررسی و گزارش ارائه شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به همراه کابینه، گفت: دور اول سفرهای ریاست جمهوری به آشنایی با محیط و احصای مشکلات مردم و مناطق گذشت که در پی آن مصوباتی به تصویب رسید و اکنون در دور دوم سفرها باید میزان تحقق این مصوبات بررسی شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تیم دولت باید برنامه ای مدون و راهبردی مشخص برای حل مشکلات داشته باشد، عنوان کرد: بیشترین مصوبات در دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری پیرامون تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام بر زمین مانده بود که اعتباراتی برای تکمیل آنها به تصویب رسید.

وی افزود: در دور دوم سفرها، مسئولان مربوطه باید میزان تحقق مصوبات دور اول سفرها و میزان پیشرفت امور و پروژه ها با استفاده از اعتبارات تعیین شده را بررسی و گزارشی از آن تهیه کنند.

جوکار ادامه داد: یکی از تأکیدات دولت سیزدهم در جریان توسعه مناطق این بود که کلنگ پروژه جدیدی به زمین نخورد و صرفا پروژه های نیمه تمام قبلی پیگیری شود که این از حائز اهمیت ترین راهبردهای دولت است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نکته دیگر، داشتن برنامه و راهبرد برای خارج کردن استان ها یا شهرستان ها از چالش ها و مشکلات است که برنامه مدونی می خواهد تا در طول 3 سال از عمر باقیمانده دولت تحقق پیدا کند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: