جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر پرس - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای امدادرسانی به روند جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز مهران انتقال یافت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اورجعلی علیزاده روز دوشنبه افزود: این ناوگان شامل ۲۲ خودرو سبک و ۲۱ خودرو سنگین بوده و در قالب پنج گروه کامل و مجهز برای تسهیل در جابجایی زائران به این مرز انتقال یافت.

وی اظهار داشت: تیم‌های اعزامی با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مرز مهران ساماندهی و خدمات مورد نظر ستاد را انجام خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۸ نفر از نیروهای این اداره کل نیز در پایانه برکت مهران استقرار یافته اند و در چهار شیفت کاری عملیات مربوط به ساماندهی بازگشت زائران اربعین حسینی را توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به مقصد استان انجام می دهند.

علیزاده، ادامه داد: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همراه تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر در راستای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تمام تلاش خود برای ساماندهی بهتر روند حمل و نقل زائران‌ اربعین حسینی به کار گرفته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: