يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
در مورد قیمت بلیت به فکر رفاه حال هواداران هستیم
عجب شیر پرس - سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور اعلام کرد بعد از اتمام بازسازی و تکمیل ورزشگاه یادگار امام (ره) برای کسب مجوز ورود بانوان به ورزشگاه اقدام خواهند کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا، ایوب بهتاج در خصوص تغییر قیمت بلیت بازی با صنعت نفت اظهار داشت: برای ما رفاه حال هواداران تراکتور از همه چیز مهم‌تر است و این باشگاه متعلق به هواداران است و ما هم با در نظر گرفتن این موضوع قصد داشتیم قیمت بلیت بازی را رایگان اعلام کنیم ولی با توجه به اینکه کف تراکنش باید در سامانه لحاظ می‌شد به ناچار آن را 5000 تومان در نظر گرفتیم. ما قرار است برای دیدارهای بعدی یک دستورالعملی در نظر بگیریم و آن را به زودی اعلام خواهیم کرد و پس از آن تا پایان فصل طبق آن دستورالعمل قیمت بلیت بازی‌های خانگی ما تعیین خواهد شد و همان را تا آخر اجرا خواهیم کرد و در این مورد اولویت ما رفاه حال هواداران تراکتور است.

وی در مورد اینکه چه برای گرفتن مجوز ورود بانوان به ورزشگاه چه اقداماتی صورت گرفته، گفت: هنوز بخش‌هایی از بازسازی و تعمیرات ورزشگاه یادگار امام (ره) باقی مانده و مشغول تکمیل آن هستیم تا طبق پروتکل‌هایی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده موارد مطرح شده در آن رعایت شود. فکر می‌کنم با توجه به تعطیلی مسابقات که در پیش است برای بازی بعدی این بازسازی تکمیل شود و بعد از آن برای گرفتن مجوز ورود بانوان اقدام خواهیم کرد ولی نمی‌توانم بگویم چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد اقدام باشگاه برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد بعد از هر پیروزی، توضیح داد: به هر حال باشگاه‌ تراکتور علاوه بر اینکه یک باشگاه ورزشی است، یک باشگاه فرهنگی هم محسوب می‌شود و از همین رو ما اقدامات فرهنگی را هم در باشگاه در دستور کار قرار دادیم و یکی از آنها همین مورد است که اعلام شده تا بتوانیم با برگشتن زندانیان غیرعمد به آغوش خانواده کمکی در حد توان انجام داده باشیم. امیدوارم تراکتور تمام بازی‌هایش را ببرد تا زندانیان بیشتری آزاد شوند (خنده)

بهتاج در مورد اینکه باشگاه از نتایج تیم راضی است یا نه، گفت: هنوز برای اظهار نظر در این مورد زود است ولی امیدوارم بعد از برد خوبی که هفته قبل داشتیم بازی امروز مقابل صنعت نفت را هم ببریم تا با شرایط بهتر به تعطیلات برویم.

وی در رابطه با اینکه پرونده تراکتور در نقل و انتقالات بسته شده یا نه، توضیح داد: نه، همانطور که قبلاً گفتم ما هنوز جای خالی داریم و اگر کادرفنی احساس نیاز کند نسبت به آن برای جذب بازیکنان آزاد اقدام خواهیم کرد. هنوز بازیکنی از سوی کادرفنی به ما معرفی نشده است ولی ممکن است احساس نیاز صورت بگیرد و ما هم طبق آن اقدام خواهیم کرد.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد وضعیت سعید واسعی که گفته می‌شود از باشگاه اخراج شده، گفت: اصلاً از کلمه اخراج استفاده نکنید و این لفظ در مورد سعید واسعی درست نیست. او بازیکن ارزشمندی است و بر اساس توافق به طوری که هم منافع باشگاه تامین شود و هم خودش ضربه نخورد مذاکره خواهیم کرد و به صورت توافقی قطع همکاری صورت خواهد گرفت. ما اصلاً از کلمه اخراج استفاده نمی‌کنیم چون درست نیست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: