جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
عجب شیر پرس - رییس کمیته امداد امام (ره) منطقه یک کرج گفت: ۳۰۰ شهروند نیازمند کرجی با همراهی این نهاد حمایتی خدمات درمانی رایگان دریافت کردند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عبدالله طاهری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌های استان البرز در جهت توسعه خیر ،کاهش فقر و محرومیت افزود: مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام (ره) البرز در زمینه‌های مسکن، درمانی، فرهنگی ورزشی، حقوقی، اشتغال و معیشت نیازمندان مشغول فعالیت هستند.
وی بابیان اینکه هم‌زمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع)، پزشکان نیکوکار با حضور در مصلی گرمدره به یاری بیماران نیازمند آمدند بیان داشت: پزشکان نیکوکار مرکز نیکوکاری ایران اسلامی به ۳۰۰ مددجو و نیازمند خدمات درمانی رایگان در زمینه‌های دندانپزشکی پزشک عمومی، قلب، ریه، زنان، جراحی لثه، داروخانه، غربالگری، مشاوره و طب فیزیکی ارائه کردند.
رییس کمیته امداد منطقه یک کرج بابیان اینکه مشارکت در امور نیکوکاری فقط  به کمک نقدی و کالا منحصر نمی‌شود و هر شهروند علاقه‌مند به مشارکت در رفع فقر و محرومیت از جامعه می‌تواند با توجه به تخصص خود به نیازمندان خدمت کند گفت: در این دو روز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خدمات به این ۳۰۰ نفر از نیازمندان و مددجویان البرزی ارائه شد.
طاهری افزود: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: