دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
عجب شیر پرس - فرماندار نمین گفت: تکمیل و بهره‌برداری سریع و به موقع تونل دوم گردنه حیران بسیاری از مشکلات ترافیکی این مسیر ترانزیتی را حل خواهد کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روز شنبه طیب امینی در نشست هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای حل مشکلات ترافیک گردنه حیران که با حضور مسئولان ارشد اجرایی نمین و آستارا برگزار شد ، اظهار کرد: قرار است راهداری‌ها و پلیس راه دو شهرستان نمین و آستارا در مواقع حساس ترافیکی همکاری‌های لازم را با یکدیگر داشته و در مسیر کاهش گره‌های ترافیکی حرکت کنند.

وی افزود: در زمینه جذب گردشگر و تسهیل رفت آمد گردشگران بین دو شهرستان نیز تصمیماتی گرفته و توافقاتی انجام شد.

عنایت رضایی‌پور ، فرماندار آستارا هم در این نشست با بیان اینکه تعامل دستگاه‌های امدادی و انتظامی دو شهرستان نمین و آستارا و استفاده از محدودیت‌های ترافیکی موقتی می‌تواند به حل برخی مشکلات پیش آمده کمک کند، گفت: همکاری‌های چندجانبه می‌تواند مدیریت مسائل مختلف در گردنه حیران را آسان‌تر کند.

عملیات اجرایی تونل دوم حیران مطلوب است و پیش‌بینی شده تا یک سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد ، پروژه تونل شمالی حیران در شهرستان نمین با هدف کاهش بار ترافیکی طراحی شده که از ۳۰ کیلومتری خروجی شهر اردبیل و ۱۲ کیلومتری شهر نمین به سمت آستارا در دست اجرا است.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: