يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
تراکتور-صنعت نفت؛
عجب شیر پرس - دیدار دو تیم تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود و پرشورها امید به نخستین پیروزی تراکتور در خانه دارند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، تراکتور در هفته گذشته توانست به آنچه که می‌خواست برسد و با شکست ۲ بر ۰ آلومینیوم اراک در خانه، نخستین پیروزی خود در لیگ برتر فصل جاری را رقم زند.

تراکتوری‌ها که با جذب بازیکن ارزشمندی چون کاوه رضایی و دست یافتن به ترکیبی جدید در مقابل اندک هواداران مشتاق خود در اراک، نوید روشن شدن موتور خود را دادند و با کسب ۳ امتیاز مسابقه از رده ۱۵ به رده ۹ جدول لیگ رسیدند، حال بایستی قدرت خود را در خانه به نمایش بگذارند.

شاگردان بردیف که با تفاضل بهتر و تعداد گل بیشتر توانسته در صدر تیم‌های پنج امتیازی جدول قرار بگیرد، برای رسیدن به رقابت صدر جدولی‌ها چاره‌ای جز برد ندارد.

تراکتور در پنج بازی گذشته خود به یک برد، دو مساوی و دو باخت دست یافته و با شش گل زده و شش گل خورده دارای تفاضل صفر است.

صنعت نفت آبادان هم در دربی هفته گذشته خود مقابل نفت مسجد سلیمان، علی رغم این‌که با ۱ گل پیش بود اما بازگشت نفتی‌های مسجد سلیمان باعث شد تا ۲ بر ۰ بازی را واگذار کرده و به رده ۱۴ سقوط کند.

شاگردان رضا پرکاس در هفته‌های گذشته متحمل سه شکست شده و با یک برد و یک مساوی و تفاصل ۳- تنها یک امتیاز با تراکتور فاصله دارند و برای گریز از سقوط به قعر جدول و کسب دومین برد خود به تبریز می‌آیند.

در ۱۲ بازی آخر رو در روی این دو تیم در لیگ برتر، سهم تراکتور ۳ برد و سهم نفت ۴ برده بوده و در ۵ بازی نیز امتیازات تقسیم شده‌اند.

گفتنی است، بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت امروز، شنبه، ۱۹ شهریورماه با حضور ۶۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود. پیام حیدری قضاوت آن را برعهده خواهد داشت و محمدجواد فلاح، فرهاد فرهادپور و فرهاد امینی او را در این بازی همراهی می‌کنند.

یکی از حاشیه‌های این دیدار که با ۶۰ درصد ظرفیت تماشاگران برگزار خواهد شد، قیمت بالای بلیط بوده است. در حالی که قیمت بلیط بازی گذشته مقابل هوادار تنها ۳۰ هزار تومان بود اما در این بازی با افزایش چمشگیری به ۱۲۰ هزار تومان رسیده و داد پرشورها را درآورد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: