پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور:
عجب شیر پرس - موسوی گفت: در پوشش اقلام دارویی و درمانی حدود ۴۷ قلم دارو در بخش بیمه‌های درمانی قرار گرفته است.
به گزارش  عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میرهاشم موسوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: در طرح دارویار هیچ گونه پرداختی از جیب مردم نباید افزایش یابد و برای اینکه تورمی در حوزه دارو به مردم تحمیل نشود، یارانه ویژه دارو به سازمان‌های بیمه‌گر اختصاص یافته است و به تمام داروخانه‌ های سطح کشور اعلام شده و این طرح به درستی انجام می‌شود.

او افزود: امروز در پوشش اقلام دارویی و درمانی گسترش خوبی ایجاد شده و حدود ۴۷ قلم دارو در بخش بیمه‌های درمانی قرار گرفته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: بیمار ما نباید به جز رنج بیماری دردی داشته باشد و استرس هزینه‌های درمان را نباید داشته باشد ما باید توسعه کمیت و کیفیت را جزو افق‌های راهبردی خود قرار دهیم.

اولویت موضوع جمعیت و فرزندآوری با پویش درمان ناباروری در شبکه درمانی

او موضوع جمعیت فرزندآوری در جامعه را از دیگر اولویت‌های دولت دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید در جهت افزایش ارتقاء کیفیت و کمیت این حوزه بکوشند و همچنین پویش درمان ناباروری را در شبکه‌های درمان شاهد هستیم که باید در این خصوص نیز کشور را قوی کنیم.

موسوی تصریح کرد: تأمین اجتماعی با بیش از ۴۵ میلیون نفر با حدود ۴۳ درصد جامعه مرتبط است و ۵۰ هزار طرف قرارداد دارد که حوزه خدمات‌رسانی سلامت را با اثربخشی این نوع خدمات و ایجاد رضایت در مردم شاهد است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: